080808


Idag kommer bli en riktig tråk-dag, det känner jag.
Det regnar, är griskallt & det känns ärligt talat som en vinter utan snö. Kul att det blir sådant väder de två sista veckorna av sommarlovet...
Idag ska jag inte göra något alls, bara duscha & städa mitt rum, typ rensa mitt rum & städa det, sedan (om jag orkar) ska jag nog kolla igenom garderoben också..

Idag är det 080808, lite coolt sådär, hur ska ni fira dagen? Eller ska ni som jag inte fira alls? Har någon annan en dålig, seg & tråkig dag idag eller är det bara jag...?

Mamma stack nyss med sina vänner till Stockholm, hon kommer hem igen på söndag, Jonna bor ju med sin boyfriend/sambo i Kalmar & katten springer bara runt ute så det är bara jag & pappa typ, hela helgen. Katten är ju inne på kvällarna & jag ska väll träffa nån kompis i helgen också.
Nu sitter jag som ni märker, här vid datorn & bloggar & pappa.. Ja han ser på OS invigningen som så många andra. Jag kikade lite, skulle vara så coolt att vara där, men nu går länderna in & jag ska kolla när Sverige kommer, det är över 100 länder kvar... Suck, så jag tänkte blogga så länge ;)

Ja, jag är uttråkad så ska nog messa en massa vänner & spela lite spel på datorn, haha. Hoppas att ni andra har ett lite roligare väder & en roligare dag. Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Evelinaaa

TRÄÄÄFFFAAAASSSSS???????? <3<3<3<3

2008-08-08 @ 18:20:11
URL: http://evelinastjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0