Första skoldagen


Ja, nu har man fått sin nya klass, och haft en liten munnestund i minne av Johanna =I Usch...
Min klass är mycket mycket mindre än min förra klass, min förra hade 32 elever, nu är vi under 20 personer, haha.
Jag har pratat med tre snälla tjejer i klassen, sedan har typ fem personer inte ens kommit idag.
Imorgon ska vi promenera till plättbacken, kul... Inte!
Efter skolan fick jag och Lina skjuts till Kupolen av Linas brorsa som nyss fått körkort, där skrev jag på hemligt nummer till en kille som vi "typ" känner och han sprang typ runt på Kupolen och ville veta vilka vi var, haha.
Sedan så ringde jag upp honom och så sa vi till slut vilka vi var, då kom han på att han visste vilka vi var ju xD
Imorgon ska jag och Lina dit efter skolan så ska vi ses, haha. Det var så kul och se honom kolla sig omkring så fort vi skrev, haha!
Nu ska jag och Lina vänta på Elin, sedan ska vi kanske dra ner till Ica och köpa ingredienserna till drinkarna ;) Vi hörs!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0