Got2b Smooth'n'chic


Jag kom på att jag har ju lovat er att säga vad jag tyckte om mitt nya hårspray från Got2b ;)
Jag tyckte mycket om den söta designen på hårspray burken, sedan så håller den vad den lovar, man kan spraya en massa på hela håret, men ändå borsta frisyren och det blir inte hårt eller kletigt alls, sedan så håller den frisyren, jag får inte lockigt hår när det duggar och frisyrerna håller sig på plats =)
Sedan så stinker den inte alkohol som vissa andra hårsprayer kan göra, den här luktar lite... Konstigt, inte äckligt, men inte gott heller ;P Så jag brukar ta på mig min parfym efter hårsprayet =) Men så har man ju olika åsikter också, men jag rekommenderar iallafall Got2b Smooth'n'chic.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0