Guess what?


Gissa vad? =)
Imorgon ska jag till frisören och både klippa och färga håret, imorgon =) Det ska bli kul, med lite förändring och lagom till skolan blev det också =)
Lite ny fräsch färg och klippa bort slitna toppar och det solblekta bitarna i håret ska ju också bort ;) Hehe.
Men nu så måste jag sluta blogga, stänga av datorn, gå in i mitt rum och stretcha, haha. Ska nog värma upp med lite styrka, för om exakt 1 vecka så ska jag, Jessica och Linnea som sagt hålla i vår allra första träning och träna nybörjarlaget som ni vet ;)
Och då så måste jag ju komma ihåg alla stretchgrejer så jag inte bara sitter där "eeeeh... nu ska vi... eeeh... vad skulle vi stretcha nu då???" så nu ska jag memorera lite ;) Jag höll ju i stretchningen när jag var lagkapten i Bobcats förut men.. Då glömde jag ju lite ibland, hehe...
Men nu ska jag stretcha, dels så jag kommer ihåg, dels för att jag också ska visa upp en Skinny Tilt som dem ska få försöka sig på och jag vill absolut inte falla pladask med ansiktet först ner i backen när jag visar upp, haha, okej, Linnea eller Jessica ska ju faktiskt hålla i mig för att visa hur man håller i samtidigt som jag gör Skinny Tilten, men jag är så klantig att jag klarar av att ramla hur som helst, när som helst, haha, men anyway...
Så nu ska jag in och träna styrka, sedan stretcha och sedan worka my ass of med Skinny Tilten ;) Ha en bra kväll!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0