Hello.


Jag har fixat en sak med bloggen, ny textstil, man tackar Anna Kristina för det, hihi. Jag tyckte stilen som hon skrev med var så snygg så jag frågade vad det var hon skrev med för stil ;)
Nu är lata jag nöjd med den ynka lilla förändringen på ett tag. Igår träffade jag ju Tobbe en stund på kvällen, vi gick till Statoil & jag hittade en ny dricka utan kalorier, haha, blev jublande glad & köpte två st ;) Sedan gick vi till Lina (aka min söta granne) & hälsade lite på henne :)
Sedan gick jag & Tobbe hem till honom, pratade lite & såg på en film, sedan följde han med mig halvvägs hem, vi sa hejdå & jag stack hem & somnade till en film.

Idag har jag & pappa alltså kikat runt på saker till mitt nya rum (ni vet, min room makeover), vi hittade en tapet som jag kanske ska ha & ev tapet till min fondvägg, sedan hittade vi mitt nya golv :D På fredag ska vi iväg igen, kika på mer tapeter, ev. köpa golvet, köpa nytt handtag till min dörr, köpa lås tsm med handtaget, skaffa vit färg till dörren (den ska målas om) & åka till banken & fixa sparkonto till moí, haha.
Nu är jag så glad att det äntligen är igång, det här med mitt rum, att jag ska trotsa min "trötthet" & gå in i mitt rum, sätta på musik eller en film & rensa mitt rum.. Jag fick ju som jag ville med pappa, jag tjatade till mig rosa tapet till mitt nya rum (who doesn't love pink) antingen som fondvägg eller hela rummet med en annan fondvägg, men jag fick rosa.. Däremot så får jag inte en ny garderob x) Okejokej, jag fick en nya garderob i vintras (november, december eller januari, glömt...) Men den är full, den är liten, jag får inte plats med mina kläder, så jag vill ha en ny, haha. Men jag har inte plats för en mycket större garderob i mitt rum, och jag vill inte byta rum, får då måste jag bo på övervåningen & då låter det när man går på golvet så då kan jag inte vara uppe när mamma & pappa lagt sig för "de ska upp & jobba".. Så nu försöker jag klura ut hur jag kan fixa ett av rummen i huset till en walk-in-closet, haha. In my dreams!
Ja, drömma kan jag ju ;) Ha det bäst & imorgon ska jag träffa Lina =)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0