Longing..


Det var ingen gymnastik idag, det var visst varannan vecka, haha ;P
Då har jag tid att träna styrka och städa mitt rum idag istället då ;) Goodiegoodie faktiskt!

Jag saknar också fredagen ska du veta bby! Det var ju himlans kul, och att man kan vara så inne i sina samtal alltså, haha! Det är något vi måste göra om eller hur?!
Plus att nu är ju jag och Cassie teammates, BSA'are båda två nu =) Nice-som-fan! <3

Jag är så glad att jag lärde känna dig, man har ju en massa underbart underbara vänner, men det finns plats för en till =) Och din kommentar om mig på din blogg... It made my day honey! <3 Det ska du veta.
Always here for you bby! <3 Och vår humor, haha, "Wheres my buddha? It's on 21 street" <3 Vi är knas ihop! <3


And bby!
You're totally amazing as well. Don't ever forget.. :*



Nu ska jag städa och rensa mitt rum som bara den mina kära vänner! Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Cassie

Du gör mig så happy!

MY BUDDAH WILL MEET YOU @ 14 TH WEST STREET ;D <3

Hur mår du bby? <33 (:

2008-08-31 @ 13:54:02
URL: http://cassandraasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0