Nollad


Idag blev vi ettor på skolan nollade, haha. Min klass blev nog värst nollade på hela skolan, haha!
Vi fick ha stora sopsäckar, med en massa tejp på oss, sedan skulle vi springa ut, där blev vi i grupper och så tejpade de ihop grupperna så skulle vi ha dragkamp och göra en bana typ, om tejpen gick sönder fick vi minuspoäng.. Sedan hade vi en frågetävling, sedan skulle man vara tvåochtvå, och mata varandra med chokladpudding, medans man hade ögonbindel, haha.
Jag hade pudding i ansiktet, på händerna och hela tröjan och t-hirten xD Så fin var jag på bussen hem ;) Sedan hemma var det bara att kasta av sig puddingkläderna, tvätta bort puddingen och sätta på sig träningskläder och dra med bussen till Falun, idag var ju min första nybörjar träning.
Men av typ, 20 pers så kom en, så vi fick avbryta träningen idag och jag fick ta bussen hem igen, haha. Nästa vecka ska nog fler komma, vi ska sätta upp affischer m.m.
Ni som bor i Borlänge eller Falun och är yngst födda år 1997 och är intresserade av cheerleading? Ni är mer än välkomna =) Killar som tjejer, nya för sporten som vana med sporten =)
Kolla in på www.laget.se/BSA, för mer information =)

Så säger jag GRATTIS till min mamma som fyller år idag =) <333

Och grattis till sis som har namnsdag =) <333


P.S Jag tycker att låten "Ella Elle La - Kate Ryan" är så härligt somrig =) D.S

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0