Suck...


(OBS! Risk för långt inlägg!!!)

Min katt är jobbig, han vill gå ut, men får inte för mamma & pappa, så då sitter han bakom min stol & slår mig på benen & i ryggen. Då blev jag arg på honom & stängde in honom i teverummet med mamma & pappa, men nu sitter han & gnäller vid dörren så snart kommer mamma & pappa släppa ut honom hit till matrummet igen där jag sitter vid datorn. Så jag ska nog ta med mig datorn in i mitt rum eller stänga av den helt enkelt.
Nej, nu släppte pappa ut honom, alltså ut, utanför huset, haha :) Men jag ska nog logga ut ändå, det enda jag gör är blir sur på min iPod (my worst enemy!), deppar över att bilder från cheerleading lägret som var i helgen börjar komma upp på bdb (jag är ju med i föreningen men inte i ett lag, så jag kunde inte åka med...) & skriver på msn med Lina♥ =)
Men jag ska logga ut nu, skulle ju rensa rummet som jag sa någon timme sedan, haha. Kan börja nu, jag kommer ändå inte lägga mig de närmaste 4 timmarna, jag är nattmänniska & kommer nog inte hinna vrida på dygnet innan skolan börjar, buhuuuuu! Jag vill inte börja skolan, jag tyckte det skulle bli spännande & kul med ny skola, ny klass & nya vänner... Men nu får jag ångest, gråter & är rädd... Inte rädd men... Sommaren har knappt börjat, vad har det varit? Max typ... Fem soldagar? :O
Men idag köpte jag en liten sak som gjorde det liiiiiiite roligare.. Jag & pappa var ju runt & kikade på saker idag, då åkte vi också till Ica Maxi för jag skulle köpa en kalender, och den gör det liiiiiiteliiiiiiteliiiiiite roligare, för nu kan jag typ, anteckna, plugga mm, i en snygg rosa kalender =D
Så köpte jag två böcker också =) Veckan hos farmor läste jag klart sista Harry Potter boken, och det var över hälften kvar, haha, my point is... Att nu har jag hittat tillbaka till läsningen. När jag var liten läste jag hur mycket som helst, det kanske är därför jag får så bra betyg i skolan på svenska och så ;) Hihi...
Men nu i sommar har jag kommit på hur kul det faktiskt kan vara att läsa, alltså inte typ, fem timmar varje dag, men typ nån gång på kvällen då & då & lite random ibland sådär... Så när jag ändå var i farten där borta på Ica Maxi så köpte jag två böcker också.. ;)
Den första var en rosa girlygirly bok av Meg Cabot, haha, det här är nästan så nördigt kul att jag blir stolt över mig själv ;-p Det är En prinsessas dagbok 3 - Kär?
Haha, det är kulkulkul, men just nu läser jag ju Linas Kvällsbok 1&2 i pocket, så då kan jag väll fortsätta med en till "Dagboksbok" ;)
Den andra boken var en pocketbok av Sophie Kinsella, nu vet ni vilken bok eller hur? =) Ofcourse! Det är Shopaholic serien ^^ Jag köpte En Shopaholics Bekännelser tidigare i år & me liked! Själv älskar man ju att shoppa, men utan de där stora problemen som hon har dock xD Så då tänkte jag fortsätta i den serien, hehe, så nu köpte jag den som är orange ;) En Shopaholic i New York =) Next time blir det den vita boken i serien, tihi...

Nej nu ska jag faktiskt logga ut från datorn, och lämna sötgrannen kvar ;-p Haha. Nu ska jag rensa mitt rum till en film eller musik =) Haha (intresseklubben antecknar blire nu) Så med risk att bli för tråkig & skriva ett milslångt inlägg (nu är det bara kilometerlångt, haha) så ska jag sluta skriva nu & kila in på mitt rum =)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0