S is back!


Hemma igen! Kom hem runt 13.00, men har inte orkat blogga förrens nu. Imorse blev man väckt ca. 05.00 för att göra sig redo för en ca. 7 timmar lång bilresa, jippie...
Men jag klarade av resan hem bättre än resan dit, nu sov jag hela vägen hem iallafall, haha.

Ni kanske undrat vart jag har varit? Jag & mamma & pappa har varit & hälsat på hemma hos syster & hennes pojkvän, min syster (Jonna) flyttade dit sista juni & jag har aldrig varit borta från min syster en hel månad förut, så det var jättekul att träffa henne igen =) Så var det första gången jag var nere i Kalmar också, haha. Så nu är man hemma igen & min syster är kvar nere i lägenheten hos Hagge (the boyfriend/sambo kallas så, Hagge heter egentligen Martin)
Såklart tog jag lite kort, här får ni några:


Hemma hos Jonna & Hagge! =) Söta ihop? Ja! <3


Här kommer lite bilder från helgen i Kalmar =)

När vi kom dit så jobbade syster, hon jobbar som bla servitris på Nabbens rökeri & fisk, så vi åkte dit & åt, både jag & Hagge höll med om att Jonna var den snyggaste servitrisen där, haha!


När Jonna hade jobbat klart så tog vi alla ett skönt dopp i havet. På bilden håller Jonna & Hagge om varandra, Love! <3


På lördagen åkte vi in till Kalmar & shoppade, det regnade så först gick vi in på ett köpcentrum, tror det hette Baronen, inne på djuraffären där så hittade vi en skäggagam, precis en sådan som vi har här hemma som heter Arvid ;) Fast den här var en unge, alltså lite spralligare, plus att den älskade att bli med på kort, kika in bara, vilken posare ;P
Cutiecutie!


Sedan drog vi in mot stan & resten av affärerna i Kalmar =)


Innan vi åkte hem igen så åt vi varsin toast, sedan på kvällen så var det grillning hemma hos Hagges föräldrar & hela hans familj, det var jätte trevligt =)


På söndagen så gick vi till en godisfabrik & köpte godis..


Vi gick till Gabriel keramik, där fick jag en mugg med mitt namn på av mamma & pappa. Här är typ alla muggar.


Sedan fikade vi lite på Inspirea.


Sedan åkte vi till närmaste mataffären, men då gick en propp & kassan gick sönder så vi fick åka till Blomstermåla & handla istället. Jag köpte bara två modetidningar, as usually, haha.


Sedan hemma igen så låg jag i soffan & läste bok, myyys.


Sedan lagades det god mat, jag har ätit waaaaaay too mucho här nere xD Uuuusch!!! :S


Innan maten så duschade jag..


Jag tyckte om deras söta lilla hylla, haha!


Food's ready!


Pappa snodde min favoritplats & min tidning! Morr.... ;)


Min syster, den vackraste personen på denna planet!


En superduper söt valp som heter Ronja kom på besök! =)


Haha, diggar bilden! Mamma fixar fundersamt med en liten sprayflaska från Body shop (man ska tydligen spreja den & sedan somna på en gång) medans pappa redan sover & ser så nöjd ut, haha. Det ser roligare ut i rätt storlek.

¨
Ursäktar hur jag ser ut, men jag hade inte sminkat mig igen efter duschen, orka! En systerbild iallafall. Jag älskar min syster! <3

Hoppas ni alla har haft det bra, det hade jag iallafall i Kalmar! Nu ska jag visa vad jag handlade där nere, sedan ska jag sova =)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0