Shoppat i Kalmar!


Här kommer det lilla jag fick med mig från Kalmar på lördagen! =)


Snyggt blommigt linne i fina färger som även är heta i höst ;) 259 kr, Vila.


Eftersom jag tränar & älskar att träna allt möjligt (speciellt cheerleading) så har det liksom blivit som en liten vana att jag köpter shorts i en massa olika färger, som om jag samlar på dem, haha xD Men dem kan man ju ha till vardags också nu i sommar =)
Nu har jag iallafall lagt till ett par röda shorts till min samling ;) Dem var på rea, 64 kr, JC.


(Klicka på lilla bilden för att få den större)
I'm happy =D Jag vet inte huuur länge jag har letat efter ett sådant här snyggt armband med typ, fredstext på, valde mellan "peace" & "hope", men "hope" var snyggare & så köpte jag ju peace örhängen istället ;)
Hope armband, 39.50 kr, Glitter.
Peace örhängen, 59.50 kr, Glitter.

Sedan på söndagen så köpte jag det här från Gabriel keramik =)


Två fina vita ljus, dem ska få stå på mitt bord ;) 25 kr st, Garbiel keramik.


Nepp, nu ska jag sova lite, är så himlans trött, haha. Jag kommer inte hinna blogga mer förrens torsdag-fredag, så vi ses då, kanske ikväll, mabymaby! Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0