Shopping


Idag har jag shoppat med... Eller shoppat och shoppat. Jag har köpt en "portmonnä" och ett par skor, haha. Tobbe är den som har shoppat idag. Jag har testat jeans också, jag hittade ett par riktigt fina från Replay, dem bara hängde framför mig så jag tänkte "dem såg fina ut, jag kan väll testa dem", så nästa vecka ska jag kolla lite mer på jeans och köpa ett par till skor. Ja, jag ska väll ta kort på det jag har köpt och lägga in det då, det är inte vääärldens snyggaste skor, men jag har länge velat ha ett par tygskor, dem kan man ha till jeans, till shorts och så kan man ha dem till en söt klänning för att "dressa down" lite ;)
Häng kvar så får ni se det som jag köpte ;)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0