Tisdag


Ännu en dag på gymnasiet har gått. Vi började dagen kl. 08.00 med två timmars information typ, suck.
Sedan gick alla till Plättbacken, suck igen, där vi skulle göra typ, stationer, supertråkigt x) När vi gjort stationer och skit i några timmar fick vi sluta.
Då cyklade jag hem, Lina kom hit, vi åkte till Kupolen och träffade Viktor där, vi gick runt i några timmar och snackade, sedan åkte vi hem till kvällen när Lina typ, dog av hunger, haha!

Idag har det varit en helt okej dag, om man tänker på det faktum att jag har en helt ny klass, idag har jag pratat mest med en tjej från Ludvika som heter Rebecka, som är jättesnäll. Sedan har jag pratat lite med klassens tvillingar, Malin och Sarah, dem är också snälla. Det går lite framåt, haha. Tre pers idag iallafall ;)
Jag hoppas bara att man snart har lärt känna klassen bra och skaffat nya vänner, liksom när man har gått ett tag och känner sig helt bekväm med hela klassen =) Nu måste jag duscha och platta håret, sedan ska jag öva lite på min Skinny tilt innan jag ska sova, nicenice, har en timmes sovmorgon imorgon =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0