15nde December


Vi är jätte efter på filminspelningen. Har inte ens gjort en femtedel av den. Och filmen ska vara klarfilmad denna vecka. Gissa vad? Två är sjuka! Och en av dem är typ "huvudpersonen".. Vi kommer aldrig hinna klart detta denna vecka. Nu har vi mode design och jag är trött. Jag somnade mellan kl. 01.00 - 02.00 igår. Jag kunde bara inte somna. Och så ringde klockan 05.50 imorse... Kul? Inte direkt, hehe...
Nej, efter skolan blir det duscha, räkna massa matte, se på 90210 & Secret life of the american teenager. Sedan direkt i sängen och sova, lääänge och väl med tisdagens sovmorgon och allt ;) Vi hörs senare sunshines!


Jag slänger upp den enda bilden jag
har i skolans dator. Jag & Saga, dem
enda i filmen som är friska idag...
Hmmm ;P Bilden togs i torsdags under
julfotograferingen.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0