18nde December


Imorgon får vi jullov :D Fett chill!<3
Idag har jag hållt på att gråta ett flertal gånger i skolan pga min värkande axel. Men jag ville inte gå hem, det är ju bara två dagar kvar liksom. Men jag klarade mig genom dagen. Nu här hemma har jag dekorerat pepparkakorna som jag bakade igår med grön kristyr :)
Och sedan har jag bara legat i soffan, tittat på tv och haft ont i axeln. Sedan är jag så sliten och trött så jag somnade till en stund. Det gör fortfarande ont att skriva så jag skriver inget mer idag, jag hoppas ni förstår. Ha det superbra!

... 0 dagar kvar till jullovet! :D ...<3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Ha ett skönt jullov!

2008-12-18 @ 18:18:25
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0