1a December


Hola! Idag är det alltså första december, mysigt! Idag vaknade jag av klockan kl. 10, mosiemosie! :) Idag började vi kl. 12.25 i skolan och det var underbart härligt! :) Så då vaknade jag pigg och utvilad efter över 9 timmars sömn ;) Så gick jag upp och gick in på toaletten och sminkade mig och sedan gick jag in i mitt rum och så tog jag min chokladkalender ;P  Jag letade reda på den första luckan och så åt jag alltså årets första kalenderchokladbit! :D
Då fick jag lite lycklig julkänsla i mig, thihihi! Jag menar, om 23 dagar är det jul, fattar ni? :) Det går så fort! :O
Idag iallafall så fick vi sluta en timme tidigare i skolan också! Kl. 15.00, så jag var bara i skolan 2.5 timmar idag, jag som annars har skola i 8 timmar på måndagar, haha!
Nu har jag legat i teverummet med mitt decemberljus som brunnit upp ettan och kikat på 90210 och efter det så kikade jag på det nya programmet "Secret life of an american teenager" tror jag det hette, det verkade bra tycker jag! :) Jag ska nog kika på det nästa vecka också ;) Vi hörs snart!


All day long! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0