20nde December


Idag har stooora snöflingor kommit ner från himlen :) Good, mer snö, mer snö! :)
Nyss blev vårat pepparkakshus klart också, och Lina kommer över när som helst. Vi ska kika på film här och sedan ska vi sova hemma hos henne :)
Det gör fortfarande ont att skriva så det blir ett kort inlägg idag med. Men imorgon är det fjärde advent - Mosiemosie!
Idag fick jag ett stort paket från en av våra kunder, kuwlie! :D
Nu ska jag dra strax, Lina kommer snart. Men jag slänger in gårdagens outfit i ett nytt inlägg bara. Have an awesome time! :)


Detta paketet fick jag från en kund :)
No idea what it is... Får se om fyra
dagar ;)


Pepparkakshuset, haha ;)

Nu är Lina här :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0