27nde December


Igår sov jag ut lite, sedan åt jag frukost tillsammans med pappa framför teven. Direkt efter det så åkte vi till Kupolen en stund på julrean. När jag kom hem så var jag med familjen en stund, sedan kollade jag på tv i mitt rum, jag fick Desperate Housewives säsong 1 i julklapp ;) Så jag kikade på det. Sedan gick jag ner och duschade och när jag kom upp igen så kom Lina över så kollade vi på en annan julklapp: "Perfect Body". När Lina gick hem så gjorde jag mig klar och lade mig för att somna till DH, eftersom jag skulle upp tidigt idag, lördag. Igår hade jag alltså inte ork eller tid till datorn. Jag hoppas att ni förstår med jullovet och allt :)
Idag ska jag nu fixa mig, sedan träna lite innan vi går ner till mormor och morfar för att fira morfars födelsedag. Grattis morfar! <3 :) När vi kommer hem därifrån så ska jag och Lina ses. Så vi får väll se hur det blir senare idag om jag kommer att skriva något mer eller inte. Men annars så får ni veta någon annan dag vad jag fick i julklapparna och så :) Och så ska ni såklart få se bilder på vad jag hittade under min lilla tur på mellandagsrean igår också ;) En jättefin rosa bh med avtagbara band, ett par fina jultrosor, ett gulligt rosa skimrigt/glittrigt nagellack och ett nytt puder eftersom mitt förra tog precis slut igår morse, hehe.
Dessutom så kommer min outfit den 23 december, min outfit den 25 december och lite mysiga julbilder dyka upp någon dag innan nyår här i min blogg. So stay toon! ;) Men nu måste jag ila, jag ska räkna mina ihoptjänade pengar och fixa till mig lite. Ha en underbar dag på erat underbara jullov! :)

Svar: Ja, Carro. Vi har en riktig julgran :) The real stuff you know ;) Tack så mycket och God Jul pårej! :)


God Forsättning, typ! ;) <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0