31sta December


Idag är det alltså sista dagen år 2008. Spännande? Har ni kommit på några nyårslöften? Ska ni fira nyår med vänner eller familj? :)
Jag ska fira med Anna och Elin :) Vi ska äta god mat som mamma ska laga, sedan ska vi springa mellan mitt hus, Elins hus och Annas hus hela kvällen :)
Sedan ska vi sova hemma hos mig alla tre. Det kommer bli en jättemysig nyårsafton tror jag :)

Idag har jag och pappa åkt iväg och kikat efter Desperate Housewives säsong 2, överallt fanns säsongerna 1,3 & 4, men inte 2, haha. Så jag köpte säsong 3 och hemma ringde jag och beställde säsong 2 från våran filmklubb ;)


Nu har jag tredje säsongen att starta
det nya året med ;)



Och snart har jag säsong 2 att gotta
mig i också ;)



Vi är redo med raketer här hemma hos mig också ;) De små är för att smälla
under kvällen och de stora ska pappa smälla av kl. 00.00 ;)


Nu ska jag städa upp lite shoppingpåsar, väskor och kläder ur mitt rum så det blir lite nyårs snyggt + att jag ska få in en gästsäng till ikväll. Hoppas ni får ett Gott Nytt År 2009 :)


Happy New Year på er! :) <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0