8nde December.


Hej på er alla glada måndagsfolk (jag ingår inte där, haha):
Som ni nog märkte igår så blev det inget bloggande då heller. Men när jag kom hem på kvällen så blev det lite adventsmys med familjen min :)
Vi tände mitt decemberljus (både 6-7 december) och första+andra adventsljuset :D Mosie!
Så blev det en lussebulle och en pepparkaka med lite julmust till. Efter det blev det en massa stora glas iskallt och gott vatten och Wallander på teven. Sedan så tränade jag, haha! Det är så kul att träna, hemma har vi en "maskin" grej som man kan träna antingen mage eller ben med. Jag körde mage ggr2 och ben ggr1. Och kör man magen bara lite, så får man typ, träningsvärk dagen efter haha. Effektivt!
Jag kör den varje dag ;)

Nyss förresten så hade vi vårat datakunskapsprov... Och gissa vem som fick MVG? Jo jag! :D Wihooo!
Så nu passar jag på att blogga en snabbis innan lektionen slutar, vilket den gör nu snart....
Jag kommer inte hem efter skolan. Idag hade både jag och Elin tid, så idag ska  vi äntligen kika på Twilight, hihi ;)
Så efter skolan så drar jag och kollar efter lite julklappar, jag slutar ju kl. 16.00 idag och jag ska vara på bion kl. 18.00, så det var ingen idé att ta bussen hem för att sedan ta bussen dit på en gång. Så då blir det Kupolen med Anna under tiden ! :) Hon skulle också dit så vi tar sällskap av varandra! <3

Det blir en mysig dag!
Sedan hemma ska jag borsta tänderna och ta på mig mina sovkläder på en gång, sedan ska jag krypa ner under mitt varma täcke och chilla framför en film med mitt decemberljus tänt :) Så idag ska jag också lägga mig tidigt och riktigt sova ut på sovmorgonen imorgon. Mosie!




... Förresten, idag är det bara 10 dagar kvar till jullovet :) 9 dagar för mig då! ;D


Nu så hinner jag ju inte blogga mer idag, men imorgon så looovar jag att blogga hemma senare. För imorgon har jag min enda lediga dag den här veckan. Vi slutar skolan kl. 13.00 imorgon, så vi ska filma några timmar. Men sedan så ska jag hem och då ska jag blogga innan det blir yoga kl. 20.00 och Desperate Housewifes kl. 21.00 ;)

(P.S. Kika in imorgon så får ni se vad jag handlade för fint igår D.S.)

Ni får ha en så bra måndag som man nu kan ha, haha! Take care!


Ha det bra och visst flyger dagarna bara
iväg nu? :) <3


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0