A Thousand Miles


Jag verkar ha fixat viruset som jag fick tidigare idag på datorn. För det är grönt vid virus skyddet och det står att inga mer åtgärder behövs :) Och jag kan vara inne på msn igen, weeey! ;)
Och när pappa kom hem från jobbet så skjutsade han mig till skolan för att hämta mitt papper, så nu ska jag börja med min engelska recension, kuuul, nej men ett måste! Haha ;)
Men först ska jag fylla på mitt vattenglas ;) Vi hörs lite senare, om jag hinner klart med läxorna innan det är sleepy-time! :) Ha det bra!


I brist på fantasi och bilder så får Dagens Julbild
bli på min chokladkalender, hihi (A)
Man blir aldrig för gammal för en sån ;) <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Jag har exakt den chokladkalendern :P

2008-12-08 @ 21:18:48
Postat av: Sanna

Hahah, nice ;)

2008-12-09 @ 14:06:56
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0