Glad Lucia...


Önskar jag er i "efterskott" :) Har eran Lucia varit bra? Själv hade jag en jättemysig luciavaka 12-13 december med Elin, Idah & Anna :) Därav min inaktivitet på bloggen, haha ;)
Dem kom hit runt 18.00 i fredags och så såg vi på film, lagade tacos och åt, drack julmust, åt lite peppisar, sedan blidde det prat, skratt, kort och en prommis till ica också, ute i snön! :) Jag älskar all snö vi har här, några decimeter djup, fin och mysig! :)
Sedan så höll vi oss vakna till runt kl. 00.00-01.00, då somnade Elin och Anna först, sedan när jag gick på toaletten och tvättade ansiktet så somnade Idah också, så när jag kom tillbaka så låg alla tjejerna och sov, haha!
Så då satte jag på en film på låg volym på teven och somnade till den, jag ville ju inte hålla mig vaken själv i 6 timmar, haha!
Sedan på morgonen kl. 07.00 så väckte jag alla så kikade vi på Lucian på teven. YES, en mörkhårig Lucia (den riktiga Lucian var mörkhårig så jag hatar när alla vill ha blonda lucior med lockigt hår....) Jag och Idah såg på hela Lucian, Elin sov i början av Lucian och Anna såg typ, någon minut, resten sov hon, haha, söta tröttisar ;) <3
Sedan åt vi frukost, julgröt ocf ;) Efteråt kikade vi på en julfilm och fjantade oss lite, haha. Elin fick lov att åka hem runt 13.00 någon gång, så då hade jag, Anna och Idah tönt-time. Fy fan vad vi fjantade oss, haha! Men ack så kul ;)
Sedan var Idahs föräldrar i närheten så hon åkte när hon kunde få skjuts. Då chillade jag och Anna framför teven och lite med katten. Sedan fick hon lov och åka hem och plugga. Så då städade jag undan allt efter vakan, duschade och drog sedan in i mitt rum och tränade flera timmar innan jag gick och lade mig.

Idag har jag julshoppat med Elin :) Mosie!
Nu har jag bara pappas julklapp och en grej kvar på Annas julklapp, sedan är jag klar. CHILL!!! :D <3
Nu ska jag... 1: Städa åt min söta hamster. 2. Slå in lite julklappar, tihi. 3. Träna tills jag ska sova.

GLAD TREDJE ADVENT på er sötnosar! :) <3

... Fyra dagar kvar till jullovet! :D Wihoo! <3


Btw, här är min fina & myyyyysiga skjortklänning som jag köpte förra söndagen.

Fin va? :) Tycker iallafall jag & mina "nära & kära" :) Jag
skiter faktiskt fullständigt i om den är trendig eller inte,
om folk tycker den är ful eller inte.. Den passar mig och
jag trivs i den, det är ju faktiskt poängen eller hur? ;)
Tänk så mysigt att krypa upp soffan i denna klänning
med julfilm på teven eller hur? :) Jag hade den på mig
på julvakan också btw! :) It's - cosycosycosycosy! :D <3


Vi hörs senare ikväll! :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Den var fiiin!

2008-12-14 @ 20:52:31
Postat av: Olivia

den var jättefin!

och den är köpt vart då ?

2008-12-19 @ 17:56:35
URL: http://happyoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0