Gott Nytt År


Jag planerar lite olika inför ikväll just nu. Jag ska ha min nya leopardklänning + en mörklila/rosa kuvertväska och jag har målat mina naglar i mitt nya rosa nagellack.

Men jag har fortfarande lite funderingar på ikväll;

♦ Nagellacket. Ska jag måla tånaglarna rosa också?

♦ Benen. Ska jag ha svarta tights under klänningen eller ska jag vara barbent?

♦ Håret. Hur ska jag ha håret? Ska det vara rakt? Lockigt? Eller uppsatt?

♦ Sminket. Hur ska jag sminka mig? Glitter? Svart? Färgglatt?

♦ Accesoarerna. Ska jag ha guldiga eller silvriga smycken? Ska jag ha stora glittriga smycken nyåret till ära? Eller ska jag köra på stora örhängen + något fint i håret? Eller ska jag vräka på med allt?

♦ Skorna. Jag ska ha svarta heels ikväll. Men vilka ska jag ha? Mina svarta med peeptoe & sammetsklackar? Eller mina svarta med träklackar? Eller mina svarta mockaskor med kilklack i lack?

Såhär ser min klänning + väskan ut iallafall.


Klänningen med svarta tights.   Klänningen utan svarta tights.

Vilket ser bäst ut tycker ni?
Om jag väljer att vara barbent så får jag se till att sätta på mig tightsen till tolvslaget så jag inte står barbent och fryser ihjäl ute. Det är -4 grader nu så ikväll blir det nog kallare. Men jag tycker personligen att barbent ser bäst ut, förvånande - Men sant. Hmmm... Jag får nog ta och fundera lite.
 
Här kommer bilder på skorna jag funderar på;


• Svarta med kilklack.
• Svarta med träklack.
Svarta med sammetsklack + peeptoe. 

Hjälp och tips om vad ni tycker är uppskattat :) Ha det bra!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0