I'm Done


Nu är jag klar med muntliga uppgiften och min engelska bokrecension, wihooo! :) Det blev inte så bra, lite halvdant sådär. Men äsch, jag gjorde mitt bästa..
Så nu ska jag gå och träna lite :) Jag har redan borstat tänderna och tvättat mitt ansikte, hihi. Så efter jag har tränat så ska jag byta om till sovkläder och sedan ska jag gå och lägga mig i god tid idag, så jag får sova ut ikväll. Jag känner att jag behöver det... hehe.
Jag vet inte om jag hinner blogga i skolan imorgon, men om jag inte gör det... Ja, då hörs vi på söndag kväll/måndag morgon :) Jag ska nämligen inte vara hemma på hela helgen :) Men ni får ha det underbart utan mig, och så kan ni ju fortfarande kommentera en massa snälla saker! :D <3

Wihoooo! Bara 14 dagar kvar till jullovet! :D Det är TVÅ VECKOR, inklusive helger. Det är bara 10 dagar kvar i skolan :D :D :D Wiiiihooooo! I'm happy! :) :) :) <3


Nu så sticker jag! :) Men ni får ha det så bra och ha en underbar decemberhelg och Glad Andra Advent i förskott! :) <3



Glad Andra Advent & ha en mysig helg! :)
<3


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0