Juldagen


God Jul i efterskott på er! :)

Jag hoppas ni har haft en bra julafton :) Det har iallafall jag, den mest stressiga julen, men när Kalle Anka började tog stressen slut. Då var man klar med allt, kunde bara titta på Kalle Anka och sedan åkte vi till faster där pappas sida av släkten var. Vi hade det trevligt, öppnade paket och pratade bort flera, flera, flera timmar. Vi åkte hem runt kl. 23.00 min familj.
Då var det dags för tredje omgången paketöppning denna julen. Då satt familjen i teverummet, med adventsljus tända och så öppnade vi varandras julklappar. Jag öppnade också mina julklappar från mina vänner + mina Aftonbladet kunder.
Jag fick en massa saker jag önskat mig, även saker som jag i förbifarten funderat på att köpa eller sagt att jag velat ha. Själv hade jag glömt bort att jag gjort så, men sedan så fick man det och kom på att man sagt att man funderat på att köpa den grejen, haha, how sweet! :)
Jag är iallafall jättenöjd med julen 2008 och det är lite ledsamt att den tog slut så fort, men så är det ju när man har kul ;) Men nu måste jag skynda mig, jag sitter i sängen i mina sovkläder och snart kommer släkten. Pappas sida av släkten som vi firade jul med igår + farbror Peter och farbrors fru Susanne kommer när som helst på julfika.
I better hurry! Vi hörs senare! Ha en jättebra bra juldag!


Vår julgran! :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: CARRO VIBES

vilken fin julgran!!!

den är riktig va?



god jul! :)

2008-12-25 @ 20:09:32
URL: http://vibed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0