Julklappar


Detta fick jag i julklapp från släkt & vänner :)



Korg med choklad, hudkräm och räkost tuber, från en Aftonbladet kund.
Låda med dalahäst choklad, en annan Aftonbladet kund.
En Marabouchokladask, en annan Aftonbladet kund.
En ask med belgisk choklad, en annan Aftonbladet kund.
Julgodis, farmor & Rudmar.
Twist chokladpåse, en Aftonbladet kund.
FRIDA prenumeration, mami & papi.
500 kronor, mami & papi.
1 GB USB minne, mami & papi.
4 GB USB minne, mami & papi.
En kökssax, mami & papi.
Batman DVD filmen, faster.
Svart smyckesträd, Lina.
Tamagotchi, Elin.
Silvrigt hjärthalsband, Elin.
Guldiga hjärtsmycken, Idah.
Guldig buddha, Tobbe.
Hudvårdspåse, farmor & Rudmar.
Desperate Housewives säsong 1, mami & papi.
Boken "Underbar & älskad av alla", mami & papi.
Boken "Självkänsla nu", syster.
Body peeling, Sarah.
Badkulor, Sarah.
Hudkräm, Sarah.
DVD filmen Perfect Body, syster.
500 kronor, farmor & Rudmar.
Stegräknare, mami & papi.
Julkort från Idah.
Tavla med bild från min konfirmation, farmor & Rudmar.
Mjuka tofflor, mormor & morfar.
Julkort, Elin.
Knästrumpor, Elin.
Monki t-shirt, Anna (fick julkort från henne med men det kom försent i posten)


Jag fick också detta:



Röd mobilväska från Kina, farmor & Rudmar.
Fin leopardmönstrad klänning, mami & papi.
Matgrejjor till jag flyttar hemifrån, mormor & morfar.


Nu vet ni vad jag fick i julklapp i år :) Jag är helnöjd och behövde eller hade önskat mig allt på ett eller annat vis ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0