Julshopping


Idag var jag med söta Cassie på Kupolen och julhandlade + fikade. Det var trevlig som vanligt! :) <3

Detta köpte jag idag:

Ljus snögubbe på släde, 29.50 kr, Albrekts Guld.


Liten julglob med tomte i, 19.50 kr, Albrekts Guld.

Juldekorationer, tomte + snögubbe, 29.50 kr, Albrekts Guld.


Kanel doftande jul ljus, 29.00 kr, Lagerhaus.

Två små jul ljus till juldekorationen som jag köpte på bilden under,
4 kr, och silverglitter som Anna tyckte vi skulle ha till Luciavakan imorgon
haha! Efteråt så får jag väll pynta mitt rum med det ;)
Glittret kostade 10 kr, Tiimari.


Liten söt tomteljusstake, 20.00 kr, Åhléns.

+ Att jag köpte presentlådor att lägga julklappar i och det sista till Anna och Idah. :)

Btw, i måndags när jag var på Kupolen med Anna innan bion så köpte jag detta:

Ett set med fyra söta tomtar/tomtemor, 29.90 kr tror jag, Guldfynd.

Och idag så kom julfilmerna hem på posten :D

Scrooge & Nu Är Det Jul-Igen 2 :) Så nu ska jag in i mitt rum,
pynta lite julsaker en snabbis och sedan krypa upp i min
varma säng och kika på en av dessa filmer :) Sedan ska
jag sova! Imorgon blir det Luciavaka :D Godnatt på er! :) <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Olivia

Nu är det jul igen 2 är super bra!

2008-12-14 @ 11:31:05
URL: http://happyoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0