Lite smått


Idag var jag med pappa till ICA och där blidde det ett "december-kalender-ljus" (bättre beskrivning kommer om någon inte förstår vad jag menar) och en ny julskiva! ;) "18 underbara julsånger" heter den, den ska minsann spelas när jag bakar lussebullar/lussekatter med mamma på onsdag! Mys! :D
Förresten, på tal om lussekatter... Min katt är ju en orange katt, så den här årstiden så brukar jag kalla honom för min lilla lussekatt, thihi! Smart va? ;P
Sedan när man kommer närmare julen så blir han att kallas "Tomten" ;) Han heter ju Tom-Tom, och det låter ju näääästan som Tomten eller hur? :) Så då blire Tom-Tom goes Tomten :)



By the by!
I fredags fick jag och grannen Lina lust att gå på bio, så vi drog dit med bussen och dem som gick var Twilight, Barcelona nånting och Eagle Eye. Eftersom jag hade lovat Elin att vi skulle se Twilight någon dag så blev det inte den... Dem andra två filmerna tyckte vi verkade tråkiga.. Så då sa jag:
"Vi har hyrt hur många filmer som helst som vi trott varit bra men dem har varit dåliga. Så vi kan väll ta en film som verkar tråkigt och den kanske är bra?!"
Så sagt och gjort, vi valde att se på Eagle Eye - And guess what?
Den var ju skitbra! :P Det var en action film och jag har aldrigaldrigaldrig gillat action - Aldrig! Så det var en förvåning, men det var seriöst skitbra! Så om ni ska på bio så rekomenderar jag den! :) Värt att se, verkligen.


Shia LaBeouf & Michelle Monaghan som spelar huvudpersonerna
i Eagle Eye! Värt att se enligt mig (och Lina).

Ah what the hell, vi kör väll en dagens:
Dagens:
Låt:
Beyonce - Hello.
Tv-serie: Secret life of an american teenager.
Inköp: Det mysiga (och nästan traditionella) juleljuset! :)
Sms: Det sis skickade. (Precis tre veckor tills hon kommer idag! :D)
Duktiga: Jag, Malin och Saga skrev klart det sista i vårt film manus i skolan idag. Finally! Duktigtduktigt! :D

Det får duga så, hihi! :) Nu ska jag gå och borsta tänderna, torka mitt nyduschade hår och sedan krypa ner i min varma säng och chilla framför "Vänner", sedan ska jag lägga mig i tid så jag får sova ut ikväll också, imorgon ska jag gå upp kl. 08.00, för vi börjar kl. 09.40 :)
Så vi hörs imorgon sunshines. Nu ska hyper-kär-i-julen-Sanna dra sig vidare till sitt rum. :) Good night!


Sanna hälsar: God natt och sov gott.
See you tomorrow darlings! :) <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Jag börjar åtta. Så jag måste gå upp kl. 6! De du ^^ tröööööött. GOD NATT :)

2008-12-01 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0