Math & workout!


Nu har jag chillat framför Top Model så nu blir det matte, imorgon har vi matteprov och jag ska räkna på här hemma tills jag känner mig någorlunda lugn. Sedan ska jag följa med mammi och Lena på F&S kl 19.00. Man får följa med någon som har kort gratis hela året ut och en bit in i nästa :) Perfekt nu när man är inne i julklappsköpet också ;)
Vilket påminner mig om att jag måste till gymmet snart, man kanske ska utnyttja sitt gymkort lite? Hahaha. Det har blivit att jag tränar styrka hemma istället. Så mycket enklare... Hehe...
Men jag kan ju inte ut i spåren och springa såhär under vintern (missuppfatta inte, jag älskar snön) så jag får dra till gymmet och löpbandet. I miss running! :(
Jag har inte varit på gymmet på länge, endast en gång efter jullovet, haha. Det är ju kul och gymma. Nu får jag släpa my big ass dit någon dag för tusan! Haha.
Nej, dags för mig att leka mattenörd, ha det göttans!

... Bara 3 dagar kvar till jullovet, hell yeah! :D <3 ...

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0