Onsdag


Nu är jag hemma från skolan. Jag har varit två rundor till ICA också, tihihi.
Idag har det varit snöoväder aka Julaftonsväder hela dagen igen ;) Dag 4 blir det. Så nu sitter jag här och kikar ut, det snöar nästan ingenting nu. Men snön ligger så fint på träden, buskarna, husen, bilarna och marken. Ooooh, så mysigt! Jag älskar julen :D
Snart kommer mamma hem, då blir det baka lussebullar till julmusik, mosie-som-fan! :) Så jag kanske inte är så aktiv senare idag på bloggen, om jag ens skriver mer idag då ;P För jag ska se Top Model, duscha, plugga lite och träna lite i mitt rum idag hade jag planerat ;) Men det där med plugga blir kanske imorgon istället, hihi ... (A)
Nu kom mammi hem, nu blir det förbereda för att baka lussebullar :D Vi hörs!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0