ONSDAG


Vi slapp sista lektionen i skolan idag! :) Men som ni märkt så gick jag inte in på bloggen då. Jag tänkte att jag kunde göra lite annat. Så det blidde gos med katten och träna + att fixa och trixa med den stationära stenåldersgamla datorn, haha!
Sedan kom mamma hem och vi gick till mormor och morfar. Så nu har vi klätt mormor och morfars gran lite julfint sådär ;)
Sedan blev det lite prat och fika. Det var trevligt och jag älskar verligen mormor och morfar. <3
Nu har jag varit hemma några timmar, jag har pratat i telefon med sis hon håller troligen på att få influensa, isch då! :(
Sedan har jag skrivit klart mina julkort och tränat tränat tränat styrka och lite så ;) Funfunfun!
Nu ska jag spela lite dator, haha, sedan ska jag sova. För imorgon måste jag upp kl. 06.20. Så det blir att lägga sig runt kl. 22.00, somna i tid och sova ut liksom.
Men vi hörs ju imorgon :) Jag ska till Kupolen och shoppa med Cassie (<3) direkt efter skolan så det blir kanske under skolan, annars något snabbt på kvällen sådär! :) Ha det göttans alla glada därute :) Julkramar!

Puss&Kramar, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0