Paus


Då har man beställt hem två julfilmer :) Mysigt såhär till julen att kunna krypa ner i sin varma, gosiga säng och se en mysig julfilm. Vi har inte en enda film med jultema här hemma(!) :O Bara en gammal videofilm med Musse Pigg, haha! Men nu har jag alltså ringt hem två DVD filmer: Scrooge (i färg) och Nu är det jul igen 2 :)
Scrooge ska vara den bästa filmatiseringen av En Julsaga och Nu är det jul igen 2 lät som den mysigaste julfilmen på recensionerna jag kikade på nyss :)
Så vi får väll se hur bra jag tycker dem är när vi har fått hem dom! :) Nu måste jag återgå till mina läxor! Ha en riktigt mysig decemberkväll! :)


Min söta katt tittar nyfiket ut på snön! :) <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Vi har laddat hem "Tomten är far till alla barnen" och "Sunes jul" :P

2008-12-08 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0