Put A Ring On It


Här sitter jag och dansar med till Beyonce, haha ;) Som den singeltjej jag är och allt, haha ;P Nu har lussebullebaket blivit klart och nu ska jag smaka min första lussebulle :)
Efter det ska jag ner och duscha, sedan ska jag upp och borsta tänderna, torka håret och sedan träna lite. Ni undrar kanske varför jag gör det efter jag har duschat? Men jag tränar inte så jag blir svettig, och om jag blir det går jag bara och duschar av mig en snabbis igen ;) För mitt hår måste torka i tid, så därför måste jag duscha tidigare :)
Så nu hörs vi imorgon då! :) Ha det göttans alla små lussekatter ;)


See y'all tomorrow! :) <3


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0