Torsdag


Ojojoj, redan helg imorgon! :) I helgen kommer jag inte vara aktiv, så ni vet ;) Det blir iallafall inget på lördag ;)

Imorgon ska vi påbörja filmandet i skolan, oh-my-god xD

Jaha, så, jag hade ju tänkt plugga hemma idag så jag hade klart bokrecensionen och den muntliga uppgiften som båda ska vara klara IMORGON!
Men visst fan så har jag såklart glömt papperet om hur bokrecensionen ska skrivas i skolan! Och den muntliga uppgiften går skit den med!!! Så nu sitter jag och är så frustrerad att jag vill gråta!!!
Båda uppgifterna är i ämnet engelska, det var det enda ämnet som jag hade MVG i och allt skiter sig nu, så jag kan ju fan säga hejdå till mitt ENDA MVG!!!! :'(
Nu ska jag gå och skrika i min kudde till jag blir hes! Vi hörs!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0