Twilight


Ja, igår såg jag ju Twilight. Den var ju aaaaasbraaaa! Jag trodde inte jag skulle gilla den, men shit så bra den var! Och alla snackar ju om att dom tycker att Edward är så "snygg". Jag har sett bilder på den som spelar Edward och tänkt "Men han är ju inge snygg..." men som vampyren Edward i filmen var har ju jättesöt, faktiskt.
Och som han brydde sig om henne fast han var vampyr... Ååååh! <3
För alla er som inte sett filmen - Se den! Jag vill inte säga för mycket än (eftersom alla kanske inte sett den än). Men när man inte längre kan se den på bio så kanske jag skriver mer om den. Åh, gissa om man saknade att ha en kille att tycka om som tycker om en när man ser filmen. Äkta kärlek! Åh - Me want! :) <3
När jag gick och lade mig på kvällen så drömde jag att jag hade Twilight bland mina filmer och blev jätteglad. Sedan drömde jag att jag satt och tittade på filmen. Och på söta, omtänksamma vampyr-Edward :) Tänk om man kunde hitta en sådan pojkän? (Om man tar bort vampyrgrejen) Haha!


Huvudpersonerna Bella (Kristen Stewart) och Edward (Robert Pattinson) .
<3

P.S Twilight 2 kommer någon gång år 2009, oooh, gissa vem som kommer vara på premiären? Hihi. D.S

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Det är ju samma som spelar cedric i harry potter! Han var ju het redan i den filmen :P

2008-12-14 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0