Bored


Jag är sååå uttråkad just nu, idag har jag absolut inget att göra. Skulle kunna gå ut i solen, men den åker i moln varannan minut typ & så blåser det en massa hela tiden. Jag har så tråkigt idag. Jag funderar på att åka & shoppa. Ibland är det lugnast att shoppa ensam.
Igår köpte jag ett par örhängen & ett halsband bara, kan visa senare. Anledningen till att jag inte hann blogga mer igår var för att jag & Tobbe gick på bio senare på kvällen så jag kom hem runt 23.00, då gick jag ner & duschade & sen kollade jag på en film, sedan somnade jag ;)
Vi kollade på "The happening" & den var faktiskt bra  :) Inte direkt läskig som jag trodde den skulle vara, men bra.
Vi får se hur min dag blir, haha.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0