Borta 19/7 - 25/7.


Nu är jag mer än mätt. Tom-Tom är glad han med, han fick det jag inte orkade äta upp, haha.
Jag sitter & funderar på vad jag ska shoppa i Kalmar med syster när vi hälsar på i början av augusti xD Jag vet, det är långt kvar, men jag funderar på att testa trenden med smått orangea läppar. Har läst lite olika modebloggar på internet & det finns en massa tjejer som följer den trenden & på dem är det jättesnyggt. Får se hur det blir, men jag har blivit sugen, kan vara lite udda & coolt ;)
Men nu måste jag ta tag i packningen så det blir klart ikväll. Detta blir alltså mitt sista inlägg, men sedan så bloggar jag ju om en vecka igen, när jag kommer hem :)
Ni kan ju alltid kolla in här under veckan ifall att, för farmor har trådlöst bredband så jag ska försöka koppla upp mig någon dag, annars kanske jag kan låna deras dator, men jag bloggar inte varje dag, om jag ens gör det alls. Vi får se ;) Ha det bra sötnosar!

Puss&Kram, Sanna!♥♥♥♥♥

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

Jo, det blir väl mest sånna tidningar för mig med...älskar dom men, lite tjatigt i längden...och visst verkar den där dog collection sötXD?

Jo, det var en modelltävling i solo, för ett tag sen nu, nr 3 var det nog. Vann inte, men var jäkla kul ändå;P

2008-07-18 @ 21:42:25
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

DU HAR VUNNIT VECKANS BLOGG NR2!



Visste inte vad för ikon bild du ville ha men jag hoppas den jag har blev bra? :)



GRATTIS!

2008-07-20 @ 22:09:02
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej, vill du se förändringen från platina blond till fin brunett? kolla då in i min blogg nu=)

2008-07-24 @ 23:41:09
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0