Fredag


Jag behövde inte jobba idag :( Det är kul för att jag fick sova ut, men tråkigt för att nu får jag inte lika mycket i lön nästa månad. Men då hinner jag packa & städa mitt rum i lugn & ro idag. Vill egentligen ligga i solen & ta det lugnt, men det är inte varmt ute fast solen är framme. Det blåser :(
Jag har packat en väska iallafall, men jag har en väska kvar att packa & så måste jag städa mitt rum, det ligger shoppingpåsar överallt, kläderna har rymt ut från garderoben & ligger nu över hela golvet & över halva golvet ligger mitt beroende - Mer Apelsin flaskor xD
Har druckit sådana konstant hela sommaren, haha. Allvarligt, jag dricker 1-2 flaskor varje dag. Måste sluta innan jag får besök av tandtrollen xD Haha..
Men nu måste jag äta frukost, klä på mig, packa & sedan städa mitt rum. Efter det så får vi väll se hur mycket klockan är & vad jag har för planer ;) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja! :D

2008-07-18 @ 14:21:43
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: erik

okej :)

2008-07-18 @ 16:00:12
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0