Helt slut


Idag sov jag lääänge, jag var jätte trött, är det än, haha.
Jag skulle vara med Tobbe men jag var för trött för att hitta på något & han ville inte bara se på tv, så vi var inte med varandra.
Så idag har jag kollat på tv, bakat & nu sitter jag här. Jag var iväg & kollade min iPod med pappa & mamma också, haha. Man kunde inte spela musik andra dagen jag hade den xD Men han på affären fixade det så nu sitter jag här med min musik igen ;)
Imorgon blire lite fotboll på Dalecarlia cup med Elin, och en snabbis till Kupolen, jag ska köpa den där väskan från Friis & Company, även fast mina föräldrar inte är helt glada om saken, haha.
Det är mina pengar ;) Då gör jag som jag vill, hihi.
Nästa vecka åker jag bort mån-ons, sedan på fredag åker jag igen en vecka, sedan är jag hemma några dagar, kanske ska till Fagersta dem dagarna, sedan i början av augusti ska jag till Småland ;D
Kul med resor :) Ni får veta mer om dem senare, nu ska jag försöka designa om lite här ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0