Hemma igen


Klockan var 17.40 idag när tåget stannade i hemstaden igen. Nu är jag & Elin hemma igen från våran lilla resa till Gotland. Det har varit mysigt.
Solen har stekt härligt på oss & igår kväll så hade jag blivit liiite bränd på kinderna minsann. Jag har inte tagit så överdrivet många bilder heller, men några kommer nog in på bloggen iallafall. Idag orkar jag nog inte, men imorgon kanske, beror på vad jag gör & hur vädret är ;) Om solen kikar fram ska jag steeeka, annars ska jag shoppa, vill veeerkligen shoppa :D Haha.

På Gotland har vi gått runt & kollat, vi har varit vid stranden & bryggan, kollat i affärer men jag har bara skaffat ett par örhängen xD Jag skäms!!
Så har vi ätit på olika resturanger, kollat in söta boys, försökt sova i värmen på hotellet m.m. Hehe.
Och så har vi ju njutit i solen ;D  Och jag har köpt 5 tidningar, haha. En på Arlanda i väntan på flyget, tre på hotellet på Gotland & en idag när vi bytte tåg i Gävle.
Men nu ska jag nog packa upp & kolla in musiken jag fått från Lina, vi hörs!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0