Shoppat


Nu kommer bilder på vad jag fick med mig idag :)


En tubtop i härligt gul färg från Gina Tricot. Passar finfint till ett par solbruna axlar! På rea, 49 kr.


Fem par trosor i olika färger, beskuret kort xD H&M, 98 kr.


Uuursöta Hello Kitty strumpor tihi (4 par) Ja, jag vet att jag är 16 år, so what? ;) H&M, 59,50 kr. (Dem som syns på bilden är trendigt fina i stjärnor också, haha)


Och 5 par vanliga strumpor i olika färger ;) Jag behövde nämligen lite nya strumpor, haha. H&M, 79.50 kr.


Ett par ursköna träningsbyxor som är "trekvartslånga" i benen. H&M, 79.50 kr.


Ett paraply, alltid bra att ha, haha. Speciellt när vi kollade på en match i regnet! Plus att det var blommigt & gulligt :) H&M, 79.50 kr.



Jag kan inte ta bra väsk-kort, morr... Anyways, "Funk bag small creme", Friis & Company på Väskcentrum, på rea, 419.50 kr.

Jaja, nu ska jag gå & sova, ska upp tidigt imorgon.. Suck! Vi görs imorgon.

Puss&Kram, Sanna!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0