Shoppat


Idag har jag varit med Elin & vi drog som sagt ner & shoppade & här kommer det jag fick med mig hem :)


Somriga guldfjärilsörhängen, 69 kr, Ur&Penn.


Små söta kristallörhängen, 39 kr, Ur&Penn.



Tre armband i guld, samma som de silvriga jag köpte i måndags, 69 kr, Ur&Penn.



En massa silvriga/vita armband, hälften smala, hälften tjocka, 89 kr, Ur&Penn.


Två sportbehåar på sommar-rea, en vit & en svart, 84 kr styck, Cubus.


Guldiga kattörhängen som fick mig att tänka på min orangea lilla tiger-katt, tihi. På sommar-rea, 34 kr, Cubus.



Ett fint silvrigt hjärthalsband på sommar-rea, 49 kr, Cubus.


Två Depend minilack i härliga färger, den trendiga nackellacksfärgen orange & en fin lila som kan användas både till vardag & till party. Två för 39 kr, Cubus.


Svart, lång, mysig tröja med luva & korta ärmar. Perfekt att jogga i, perfekt med bara leggings under i sommar & sedan mysig & snygg till jeans i höst & vinter :) I love it!♥ 198 kr, H&M. Såhär ser den ut på:

Ett riktigt kap, snygg, bekväm & passar till i princip allt, för bara 198 kr!♥


Riktigt snygg bikini i rosa & leopard mönster. Me like! Kommer användas flitigt så fort solen visar sig, annars nästa sommar & när jag ev. åker utolamlands aug/juli -09. På sommar-rea, 98 kr del, H&M.

(Klicka på de små bilderna för att få dem större)

Detta var alltså vad jag fick med mig på dagens shoppingrunda, jag är helnöjd & tycker att jag gjorde en hel del bra köp :)

Kom ihåg att ni kan fråga mig vad som helst på inlägget "Frågor&Svar" som jag besvarar nästa vecka :)
Nu hörs vi väll nästa vecka då, på onsdag eller torsdag :) Ha det bra!♥

Puss&Kram, Sanna!♥♥♥

Make My Day Sweetness
Postat av: E

Det oranga nagellacket har jag också :P

2008-07-14 @ 16:55:37
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Fina inköp!

2008-07-14 @ 23:47:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Burnin-up @ BDB // Madde

Vad fint :)

Läs min blogg <3

2008-07-15 @ 15:05:42
URL: http://maddethcb.blogg.se/
Postat av: Candra

mysiga saker du hittade :-)

2008-07-15 @ 22:28:47
URL: http://cmkck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0