Sunny day!


Helloooo?! Vart tog alla läsare vägen? Okej, solen steker härligt & det är bra att man är ute då istället för att sitta framför datorn, men nu har solen gått ner för länge sedan & 3 personer har kikat in här idag? =(



Anyways, jag är iallafall hemma igen, jag har haft skoj med Lina. Vi har badat, stekt i solen, mördat bromsar
(mohaha) & igår fiskade jag för första gången i mitt liv, haha, i'm a newbie! Och jag fick minst 4 fiskar iallafall :D En liten en fick Tom-Tom idag, Lina fick också en liten, så Tom-Tom fick två små idag, resten rökte vi & åt idag =) Idag har vi solat, bara badat benen, fegisar sådär, skjutit luftgevär & chillat med godis på altanen, mysigt! =)
Dessutom har jag bott i min nyaste leopard bikini den senaste veckan ;)

När vi kom hem igen så drack jag saft & lade mig tillrätta i soffan framför teven på en gång ;) Ääälskar att vara ute i solen, men när solen går ner vill iallafall inte jag sitta ensam ute på gården med myggor som sällskap. No way, sommarkvällen är mysig, bara om man har vännerna med sig & typ går runt & pratar eller så.

Men nu måste jag städa mitt rum, ser ut som nån gjort inbrott därinne, haha. Har aldrig sett ut såhär förr, förutom i november förra året när jag gick på kryckor, huuh, då såg det hemskt ut, jag orkade inte hoppa runt på ett ben & städa heller x) Men vi hörs imorgon, nu är det förresten bara 3 dagar kvar, sedan drar vi till Kalmar & jag får träffa sis igen =D
Har aldrig varit ifrån henne en heeeel månad förut, haha. Men ha det bra beauthifuls!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0