Tillbaka


As you see, är jag tillbaka från farmor nu :)
Kom hem runt två-tre tiden idag, världens värsta bilresa ever. Kokhett & allvarligt så dog jag typ i bilen.
Det är jättehärligt med att solen kommit igen, men inte när man ska åka typ, 20 mil i en bil.
Iallafall, tisdag, onsdag & torsdag har solen stekt hos farmor så jag & Sarah har pressat i solen & badat alla tre dagarna.
På onsdagen var vi till Rullsand & shit vad skönt, sola på stranden & svalka av sig i det lång grunda vattnet. Mysmys :)
Dessutom har man fått lite bränna igen ;) Nu ska jag packa upp lite & så, jag är så himlans trött att jag kanske inte bloggar mer idag, men isåfall ses vi imorgon ;) Ha det bra!


Osmickrande bild på mig i Rullsand, minskad av speciella orsaker, I think you get it?! ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: A K

Ska till skåne och blekinge, en vecka vid havet:D

ha en bra kväll!

2008-07-25 @ 22:31:56
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: erik

sjukt varmt igår :O

2008-07-26 @ 15:00:30
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0