Tisdag


Idag har jag varit med Tobbe, som sovit här, vi vaknade, han skulle byta simkort på sin mobil så han åkte iväg & jag kollade på en film som jag köpte igår (Hemma bäst) sedan träffades vi igen & gick en promenad till kyrkogården & hälsade på farfar, sedan gick vi runt, runt, runt & bara pratade i solen.
Sedan gick vi hem för mamma hade ringt & sagt att maten var klar, grillat är gott!
När jag hade ätit klart drog jag till Tobbe & vi gick ut igen, sedan drog vi till Mellsta & spelade minigolf, jag var urdålig, haha. Men jag fick iallafall tur & gjorde två hole-in-ones, haha. Men jag förlorade iallafall med 20 poäng xD
Sedan köpte Tobbe en isglass åt mig & vi gick & tittade på djuren, vi såg kalkoner, kaniner & getter, haha.

Efter det så drog vi hem & han gick hem till sig & jag till mig.
Det har varit en bra dag & en skönt varm sol har kikat fram idag också :) Nu ska jag se på en av mina nya filmer & sedan sova gott. Men vi hörs imorgon, såklart.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0