Bad day..!


OBS! Detta är ett klagoinlägg, ni läser på eget val & därför vill jag inte få elaka kommentarer!!!


Idag har jag ingen bra dag, efter att jag bloggade sist så gick allt utför, det blir troligtvis ingen resa. Och när jag skulle ut i solen så kom det stora moln efter högst 30 minuter, så jag satt & frös (hade gåshud) i 20 minuter & kollade i resekataloger medans jag väntade på solen, men den kom inte så efter 20 minuter gav jag upp & gick in, satte mig i min säng & tänkte på allt jag vill men inte har/kan bli som alla mina vänner har, men inte jag; typ varenda en ska utomlands, har pojkvänner, flirtar med någon, kan bli modeller (de är långa, smala & har unikt utseende) men vill inte ens försöka m.m. Jag får inte ens tapetsera mitt rum i min favoritfärg.. Men självklart är jag glad för deras skull, men jag blir ändå ledsen för förutom mina vänner & min familj kan jag inte komma på en enda positiv sak med mitt liv i nuläget, jag längtar tills jag blir 18, då kommer det bli bättre, då får jag tävla i cheerleading igen OCH åka utomlands med vänner, year 2010, I'm waiting! ♥
Så det blev lite tårar i min säng, efter 10 minuter så kom solen tillbaka, men jag orkade inte gå ut igen. Så jag låg i sängen & grät, sedan somnade jag till klockan var 19.00, då satte jag på SATC & deppade till en bra serie. Sedan ringde Tobbe på mobilen & jag fick beklaga mig över mitt meningslösa liv & han var snäll & bara lyssnade & var ett bra stöd!

Nu känner jag mig seg & trött & lite yr. Idag har jag bara levt på två energidrycker så det är på tiden att jag äter något, har känt mig deppig & inte varit hungrig än, men lite får jag nog i mig.
Nu ska jag fortsätta umgås med SATC & försöka få i mig lite mat. Jag hoppas verkligen att alla andra har en bättre dag & ett bättre sommarlov.

Puss&kram!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0