Första inlägget - En glad nyhet!

Jag kan börja med en kort presentation; Jag heter Sanna & är 16 år gammal, börjar gymnasiet till hösten & jag tränar cheerleading i föreningen Black Shadows Allstars i Falun.
Idag hade vi i laget tryouts för att utse de nya lagen för säsong 08/09 som börjar träna i höst & jag fick precis ett mejl av huvudtränaren & jag kom med i all-girl stunten, precis som jag ville :)
Alltså är jag glad, och om ni inte förstår vad jag pratar om, så är det bara att fråga.

Det var en riktigt glad nyhet, för jag har varit rejält nervös över om jag kom med eller inte, för jag ville verkligen komma med & nu när jag är med så är allt underbart.

Vi ses, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Mandaaa

åå vad blev du för position? :D

2008-06-09 @ 21:04:59
Postat av: Sanna Hennerfors

Det är inte bestämt ännu, men jag sökte bara in till bas så förhoppningsvis så blev jag bas :)

2008-06-10 @ 17:04:04
URL: http://sannahennerfors.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0