Funderar på att sova..


Men saken är den att jag är inte trött, inte alls.

Klockan är i skrivande stund 02.08 & jag är pigg som bara den.

Jag har haft en lång, varm & nervös dag idag men känner mig inte ett dugg trött.

Jag lade mig hyfsat tidigt igår kväll, före 00.000 iallafall och idag gick jag upp runt 10.30, sedan blev det en stressande frukost, speciellt eftersom jag normalt inte äter frukost så jag har glömt bort hur man äter en snabb frukost, haha.

Sedan blev det att åka i en stekande het bil till Falun, Gruvrisskolan.

När man väl kom till Falun blev det fyra timmars cheerleading tryouts i stekande hetta, minst 30 grader plus.

Jag kan garantera att alla var rejält svettiga & trötta, iallafall vi som sökte till stunten i slutet.

Efter tryouten blev det bil till stan i Falun, där tog jag en varm buss till Borlänge.

Väl hemma igen blev jag nervös & rastlös i väntan på resultatet av tryouten, om jag hade kommit med i laget som jag ville komma med i. Men sedan kom ju skolskensmejlet; jag kom med i all-girl stunten som sagt.


Då kunde man lugna ner sig, jag var trött & funderade på att vila lite, men jag tänkte att om jag höll mig vaken så skulle jag sova som en liten bebis på kvällen, men icke sa nicke. Nu sitter jag här, pigg som... Jag vet inte vad! Jag tror nästan att jag kanske är så trött så att jag tror jag är pigg.


Eftersom jag inte har något att göra, alla andra i huset sover ju eftersom jag är den enda (förutom mamma) som har sommarlov så kan jag väll passa på att berätta lite om moi.

Jag heter som sagt Sanna, är 16 år gammal & börjar en ny skola till hösten (gymnasiet, media), har en mamma, pappa, storasyster & tre husdjur; en ödla, en hamster & katten Tom-Tom. Mina stora intressen i livet är shopping, vännerna, mode, cheerleading & mode/fota.

Ända sedan jag gick på dagis (typ, minst 10 år sedan) så har jag velat bli modell, aldrig prinsessa som mina dagiskompisar eller så, nej, modell!! Och allt eftersom åren gått så har man ju förändrats, men drömmen om att bli modell fanns kvar, och finns kvar än, mer än 10 år senare..

Men jag hade ju inte turen med mig; jag är bara 1.62 m lång, inte särskilt smal, inte speciellt vacker, har ganska dålig hy & jag är inte fotogenisk. Attans!

Jag har funderat på min krossade dröm i flera år, för jag ville verkligen bli modell. Speciellt eftersom jag älskar kläder, skor, väskor, accesoarer, MODE & att bli fotad.


Så eftersom min dröm inte kan slå in så får jag leka wannabe modell hemma, ensam eller med vänner. Jag älskar ju ändå att bli fotad, även fast 50% av bilderna raderar jag bort.

Och jag älskar ändå mode & att shoppa, shopping har alltid varit en stor hobby; skor, kläder & väskor, mmm... :)


Just nu funderar jag på en härlig väska från Guess som jag inte är helt hundra på om jag ska köpa än, jag kanske kan dra förbi Kupolen en snabbis imorgon & ta kort på väskan & så kan jag ladda upp den här & så vill jag ha eran åsikt! Den är ungefär medium stor, svart & läcker.

Vi får se hur det blir imorgon. Jag ska ändå iväg till stan & handla mat & ett nytt hjul åt min hamster imorgon, och då kan jag nog inte motså att åka till Kupolen då.


Jag ska nog försöka sova ändå. Nu ska jag fixa & trixa lite & sedan ska jag nog krypa ner i min säng & kika på SATC & sedan försöka sova lite, så jag kan ha en lång, varm dag & steka i solen imorgon, kanske bada lite också ;)


Sommar är KÄRLEK! <3



Vi ses, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0