Hejhopp


Jag vet inte... Det blir nog inget av plaggen. Ska fundera mycket mer. Det är faktiskt lite roligare att gå runt i affärerna ändå ;) Funderar på att köpa en systemkamera också & då så kan jag inte köpa allt för mycket saker just nu. Har ju redan en massa shoppingrundor "inplanerade" i sommar så vi får se om internetshoppingen just nu. Jag får ju ingen lön i juli heller, ojoj.. Haha. Jag kommer nog klara mig, får ta små shoppingrundor då & då istället för stora shoppingrundor.
Sedan ska jag vänta tills jag börjar gymnasiet i höst ändå innan jag köper en systemkamera, ska kanske gå en fotograferingsinriktning & då kanske jag kan lära mig mer om vilken kamera jag ska välja.

Nej, nu ska jag nog ringa banken & se hur mycket pengar jag har fått in exakt. Måste planera lite så jag klarar sommaren, har shoppat mer än vanligt på mindre än en månad. I maj & början av juni försvann mycket mycket mer än jag tänkt. Därför blev det lite problem nu, men jag får hålla mig borta från internetshoppingen så kan jag nog shoppa med lugnt samvete. Så får det bli, inget internethandlande innan hösten ;)

Vi hörs, puss&kram! :)

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0