Home again.


Ja, nu är jag hemma igen, kom hem för ungefär 20 minuter sedan, från Elins sommarstuga.

Jag tänkte snabb blogga lite innan jag drar iväg igen.

Jag ska till Falun idag, på coachkurs. Gissa vem som ska träna nybörjarlaget i höst? That's right, me! Fast såklart inte ensam.


Anyways, igår hade jag & Elin det trevligt i stugan. När vi åkte var klockan lite mer än planerat. Men vi åkte först till ICA & köpte lite kvällsmat, vi köpte färdig gjorda pannkakor & sylt, haha.

Så köpte vi dricka & chips att dela på. Lite godis blev det också, godisråttor kan vi rättvist bli kallade.

När vi kom dit var Elins föräldrar precis på väg hem. Så vi blev ensamma på en gång.

Vi bytte om till badkläder & badade lite, men det var inte så varmt, så det blev ett kort bad. Fast Elin tyckte det var kallare än jag så hon gick upp på bryggan medans jag badade vidare. Så hon satt & tog kort på mig & jag badade & posade om vartannat, haha.


Sedan drog vi in & åt maten & kollade på filmen som jag beställt hem, som kom igår.

Sedan bäddade vi i ordning soffan & gick ut på bryggan en stund, men det vimlade av myggor så vi gick in igen & tittade på mer film.

När vi skulle sova så låg vi istället vakna i flera timmar av alla mygg, när klockan var 03.00 kunde vi fortfarande inte sova pga myggen.

Så vi gick & lade oss i ett annat rum istället. Men sedan var det en mygga där med.

Jag har inte sovit mycket inatt.

Och imorse kröp världens äckligaste spindel vid min arm. Då gick jag upp. Sedan har jag iallafall, badat i vattnet när det blåste. Elin tog lite kort istället.


Nu måste jag dra till Falun för kursen, vi hörs!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0