Lördag.


Idag är en trist dag, klart, jag har haft värre dagar men ändå...
Igår fick jag veta att det inte blir något all-girl stuntlag. Jag kommer inte få tävla i cheerleading igen förrens år 2010 :'( Det som är roligast i universum, typ. Tänk om jag visste det när jag tävlade senast förra året.
Så blev jag erbjuden en plats som reserv som framperson i sr mixed. Men då måste jag vara på alla träningar & alla läger som är i sommar, och jag jobbar under första lägret & kan inte säga nej till mitt jobb... Så då fick jah lov at tacka nej :(
För att visa er som läser min blogg hur mycket jag älskar cheerleading & hur mycket detta sårar mig att inte få vara med i ett cheerleading lag (och det värsta av allt, inte få vara med i ett stunt lag) så ska jag berätta detta: Jag satt här & grät för ungefär 30 minuter sedan. Jag blev så ledsen att jag satt här & storbölade nyss..

Jag vet, det är inte livets undergång, men mitt livs kärlek, typ, cheerleadingen & så blir det såhär..

Så vill jag också be om ursäkt för att jag inte varit aktiv, igen. Jag har varit med Tobbe hela veckan. Ute eller hemma hos honom, därför har jag inte snabb bloggat heller.
Men jag hoppas att alla haft en bra midsommar, jag firade min hemma hos Tobbe med han & hans familj. Min mamma skulle nämligen jobba & min familj gör ändå inget på midsommar.

Just nu sitter jag här & äter en skål med mjölk & müsli & idag blir det ingen dagens outfit, för idag latar jag mig i t-shirt & mysbyxor, haha.
Ingen sol & det blåser en massa. Jag vill inte vara ute idag. Jag är nedstämd & det blir inte bättre av att det inte finns sommar i närheten över huvudtaget, vilket sommarlov va!

Pusshej, Sanna! ♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0